måndag 2 juli 2012

Cupcake cakepops

Här händer det grejer!
Jag är nu återförsäljare för bakbutiken Style & Fun Stuff, jag kommer inom kort börja erbjuda homepartys och kurser i cupcakes och cakepops där man kan köpa och beställa varor genom mig efter att jag lärt ut och visat mina bästa tips och tricks för att lyckas. ;) Om du vill vbeta mer så finns jag på facebook HÄR under namnet Educake

Nyligen fick jag hem en stor beställning varor där ifrån så jag har något att visa på kurserna och kan lära mig sortimentet. Bland annat fick jag hem cakepopformen My little cupcake. Den var jag ju bara tvungen att testa! Jag hade inte så mycket tid, har rätt mycket att stå i just nu. Men som tur var så var formen väldigt lätt att jobba med så det gick rätt fort.

 Så här blev resultatet:
Visst blev de söta?

Jag fick samma form fast ett hjärta också, dessa blev så här:
 

0 kommentarer: